duminică, 5 decembrie 2010

Convalescenţă


N-am explodat de prea multă fericire, aşa cum au înţeles unii, iar dacă am rămas în tăcere a fost pentru că ea, ea, fericirea, a explodat şi m-a lăsat goală. Da, acesta este cuvântul: goală... Ştii cum e: faci o călătorie cu avionul şi, pentru a tempera neliniştea zborului, optezi pentru o carte care promite destindere. Numai că într-un punct al poveştii, personajul cu care empatizezi moare într-un accident. De avion...

Şi atunci, cui îi mai pasă dacă tăcerea are gust bun!

Am scos toate pansamentele.

Bine v-am regăsit!


10 comentarii:

  1. Mi-a fost dor de tine!!!
    Pune-ți ghetuțele la ușă- Moșul o să știe ce trebuie să facă!!
    Eu îl rog să-ți aducă un sac de iubire, mare cât inima ta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc, Gina! Iubire am, dar oricât de multă ar mai veni, nu strică! Să-mi aducă, pentru a avea de unde să risipesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit :) Chiar îmi era dor de romantismul tău...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eeeeei, romantism... Alt curent! :)
    Bine te-am regăsit!

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bucur ca ati revenit.chiar imi era dor.de cand va tot urmaresc blogul:)sa va pregatiti ghetuţele ca in seara asta vine Moşul:-p

    RăspundețiȘtergere
  6. Prea ştiţi voi ceva că vine moşul..
    e totul pregătit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si pe tine vrem sa te bucuram cu prima noastra compozitie muzicala, dedicata lui mos Neculai:
    http://www.youtube.com/watch?v=C0oL0x05mpo
    Acest dar l-am trimis mai multor oameni cu speranta ca nu o sa ma creada nebun. Inregistrarea este facuta in aceasta dimineata, in care am vorbit mult despre mosi si despre deosebirile dintre cei doi....

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine c-a trecut, duca-se pe pustii.
    O noua viata ? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere